Children see, children do.

Hola bon dia que tal esteu aquesta setmana? Espero que be com jo que estic molt contenta,per diversos motius, com per exemple, que ja ha arribat setmana santa i per fi tenim uns dies de vacances.

Aquesta setmana el nostre professor d’informàtica ens ha dit que la entrada d’aquesta setmana seria així:

Setmana del 23 al 29 de març:

El primer que has de fer és veure un vídeo que et poso. Després has de comentar-lo en una entrada al teu Blog. Explica què has entès, què en penses, les teves opinions, les teves experiències… Posa també el vídeo a la teva entrada.

Aquí esta el vídeo de l’entrada d’aquesta setmana al meu blog, primer de tot mireu el vídeo i després teniu que reflexionar sobre el que heu vist.

Jo el que he entès d’aquest vídeo és que els nens petits el que veuen fer als adults ho repeteixen, és com si ells volguessin ser com els pares o els adults. El que penso sobre això doncs que hem sembla molt malament el que fan degut a que els pot perjudicar sobre els següents actes que facin els adults. Segons quin acte facin els perjudicaria molt o al reves també pot ser perquè no tots els adults fan coses dolentes que puguin perjudicar.

La meva opinió es que els adults facin coses que no puguin perjudicar-nos als joves o als nens petits perquè desprès més tard o mes abans ho faran. Les meves experiències no son com les que posen en aquest vídeo, els meus pares s’han comportat molt bé amb mi i amb tots i no m’han fet aprendre coses dolentes, ja que ells no fan res d’això.

Fins aquí l’entrada d’aquesta setmana, a continuació us posaré una cançó que m’agrada molt. Espero que passeu una boníssima setmana santa, adéu!

Deixa un comentari