BECAUSE WHO IS PERFECT?

Hola bon dia que tal esteu aquesta setmana? Espero que be com jo que estic molt contenta, per diversos motius.

Aquesta setmana el nostre professor d’informàtica ens ha dit que la entrada d’aquesta setmana seria així:

Setmana del 9 al 15 de març:

Aquesta setmana, l’entrada consisteix en veure el vídeo que et poso. Un cop vist el vídeo, has de comentar-lo : explica què has entès, què en penses, les teves opinions, les teves experiències… Posa també el vídeo a la teva entrada.

A qui us poso el vídeo d’aquesta entrada de la setmana.

 

Vídeo:

https://www.youtube.com/watch?v=E8umFV69fNg

 

Opinió Personal:

La meva opinió personal es que això que han fet en aquest vídeo és una motivació per les persones discapacitades, perquè veure que tenen importància i que li fan un maniquí perquè la gent ho pugui veure es un gran pas.

També m’he donat compta de que avui en dia tot no esta adaptat per aquest tipus de problemes o de les persones, jo crec perquè és poden sentir inferiors a la resta de les persones, i així no es.

Per això he dit que es un gran pas per aquestes persones, que les demes puguin veure que hi ha adaptacions per ells o que no tot es perfecte. Espero que vosaltres veient aquest vídeo reflexioneu.

A continuació us posaré una cançó que m’agrada molt per ballar i també perquè hem motiva molt a seguir endavant.

Fins la setmana que bé adeu!

Deixa un comentari