El millor pare!

Hola bon dia que tal esteu aquesta setmana? Espero que be com jo que estic molt contenta, per diversos motius.

Aquesta setmana el nostre professor d’informàtica ens ha dit que la entrada d’aquesta setmana seria així:

Setmana del 9 al 15 de febrer:

Aquesta setmana, l’entrada consisteix en veure un vídeo que has de comentar. Explica què has entès, què en penses, les teves opinions, les teves experiències… Posa també el vídeo a la teva entrada.

https://www.youtube.com/watch?v=mLryFVsfJAM

Aquest vídeo va sobre una filla i el seu pare, el pare es mut i a la vegada sord. La seva filla no li agrada tenir aquest pare i li tracta malament, en canvi, el seu pare u dona tot per ella.

Quan a ella li fan bullying al col·legi, quan se’n riuen de ella i del seu pare i ella no es dona compte del que te. Quan ella ja no pot més, s’intenta suïcidar per no aguantar més els comentaris… El seu pare quan la veu al terra de la seva habitació la agafa corrents per anar-se’n a un metge.

Quan arriben li diu que no la deixi morir i que si fa falta que li dona la sang del seu pare a ella. El seu pare li dona la sang i es mort, la fill quan el veu mort plora.

La meva opinió es que no valoràs les coses fins que les perds del tot, aquesta nena ha fet això amb el seu pare perquè no ha valorat les coses que feia per ella, en canvi ell ho donava tot per ella.

En aquestes edats d’avui en dia la majoria de nen/es no valoren el que fan els seus pares per ells/es. Jo no soc una d’aquestes perquè jo aprecio molt als meus pares, perquè ho donen tot per mi.

Aquí us deixo una cançó que m’agrada molt fins la setmana que be, espero que us hagi agradat la entrada d’aquesta setmana.

Deixa un comentari