La caixa de desitjos

Hola bona tarda, que tal esteu avui? Espero que esteu molt be. Doncs aquesta setmana el missatge del nostre professor d’informàtica ens ha dit això:

Setmana de l’1 al 7 de desembre:

El primer que has de fer és veure el  vídeo que et poso. Després has de comentar-lo en una entrada. Explica què has entès, què en penses, les teves opinions, les teves experiències… Posa també el vídeo a la teva entrada.

Doncs comencem l’entrada d’aquesta setmana. Primer de tot a continuació us posaré el vídeo sobre el tema que va d’aquesta entrada. I a continuació us posaré el meu comentari sobre aquest tema.

Vídeo

https://www.youtube.com/watch?v=6HdWbG_f98A

 

Comentari personal

Jo el primer que m’he fixat sobre aquest vídeo d’aquesta entrada a sigut en l’actitud que tenia la nena que portava una gorra, jo crec que aquest caràcter ho tenen perquè ells mateixos siguin el centre d’atenció de tots els seus amics.

Sincerament aquest caràcter no m’agrada gens perquè tracta malament a les persones, i les que creu que son les seves amigues al principi tenen por de dir-li que vol anar amb altres persones que li tractin millor i que no li manin, però al final s’atreveix a dir-li que vol anar amb les altres nenes.

Com es queda sola la nena doncs es dona compte que no te amigues perquè les a tractat malament i per això no li obre la caixa perquè no esta sent amable.

A continuació li posaré una cançó molt trista, espero que us agradi, fins la setmana que be, adeu.

 

Deixa un comentari