Actituds

Hola, bon dia com esteu? Espero que be. Bouenc aquesta setmana el missatge del nostre professor d’informàtica ens ha dit això:

Setmana del 24 al 30 de novembre:

El primer que has de fer és veure el vídeo que et poso. Després has de comentar-lo en una entrada. Explica què has entès, què en penses, les teves opinions, les teves experiències… Posa també el vídeo a la teva entrada.

Primer de tot, us posaré un vídeo que el nostre professor ens ha dit que veiéssim, i a continuació del vídeo explicaré el que m’ha semblat, les meves experiències…

El Vídeo

Opinió Personal

A mi aquest vídeo em fa pensar i reflexionar que encara que siguem persones grans o petites depèn només de nosaltres mateixos, es a dir, de com actuem nosaltres. Si nosaltres mateixos sabem perdonar, som solidaris, o tenim empatia, etc, nosaltres serem o podem ser grans persones. Però jo crec que no es tracta de fer aquestes accions, es tracta de que nosaltres ho fem sempre, es a dir, que ho fem el nostre dia a dia.

`+

També s’ha de tenir present que aquestes accions s’han de fer amb la finalitat de no rebre res a canvi, es a dir, que encara que facis una bona acció no cal que et donin ni demanis res, El que reps a canvi és la felicitat que et donen, quan jo faig aquestes accions tinc una sensació d’una felicitat molt gran.
amigos

Bueno a continuació us deixo una cançó que m’agrada moltíssim, fins la setmana que be!

Deixa un comentari