ƒacebook

Hola, bon dia, que tal esteu guapos i guapes? Espero que be, jo estic be però ara tindre que anar a estudiar després d’aquesta entrada.

Aquesta setmana com sempre el nostre professor d’Informàtica ens ha dit que aquesta setmana tindríem que fer això, aquí us deixo el missatge que ens ha dit per l’entrada d’aquesta setmana “ A l’entrada d’aquesta setmana has d’explicar per a quines coses creus que pot ser útil Facebook. Com sempre, pots acompanyar l’entrada d’alguna imatge o algun vídeo.

Doncs això s’ha dit, jo aquesta setmana faré el que el nostre professor en ha dit, perque crec que el Facebook pot ser útil.

Llista d’amics: L’usuari pot afegir a qualsevol persona que conegui i estigui registrada, sempre que accepti la seva invitació. Es poden localitzar amics amb qui es va perdre el contacte o agregar altres nous amb qui intercanviar fotos o missatges.

Chat: Servei de missatgeria instantània en dispositius mòbils i ordinadors a través de Facebook Messenger. Es tracta de reunir persones amb interessos comuns. En els grups es poden afegir fotos, vídeos, missatges, etc.

Mur: El mur es un espai en cada perfil d’usuari que permet que els amics escriguin missatges perquè l’usuari els vegi. Només és visible per a usuaris registrats. Permet ingressar imatges i posar qualsevol tipus de logotips en la teva publicació.

Aplicacions: Són aplicacions que pots esbrinar qui és el teu millor amic, descobrir coses de la teva personalitat, etc.

Jocs:La majoria d’aplicacions de Facebook es relacionen amb jocs de rol, jocs com el Trivial, o proves d’habilitats (digitació, memòria).

Jo crec que aquestes son els avantatges o les coses utils del Facebook, a mi sincerament no m’agrada, però a vegades hi ha coses que m’agraden, com per exemple veure imatges, etc.

descarga

images

Fins la setmana que be, ADEU.

 

 

 

 

Deixa un comentari