Illa Deserta

Hola, bon dia, que tal esteu guapos i guapes? Espero que be, jo estic be però ara tindre que anar a estudiar després d’aquesta entrada.

Aquesta setmana com sempre el nostre professor d’Informàtica ens ha dit que aquesta setmana tindríem que fer això, aquí us deixo el missatge que ens ha dit per l’entrada d’aquesta setmana. “A l’entrada d’aquesta setmana has d’explicar les 5 coses que t’emportaries a una illa deserta. No només has e fer la llista, sinó explicar el perquè de la teva tria. Com sempre, pots acompanyar l’entrada d’alguna imatge o algun vídeo.”

Doncs això s’ha dit, jo aquesta setmana faré el que el nostre profe en ha dits les 5  coses que m’emportaria a una illa deserta.

Jo m’emportaria:

–          El meu mòbil (encara que no hi hagi cobertura, m’ho emportaria perquè sempre el porto i no m’agradaria deixar-lo a casa).

–          Molt menjar (en una nevera, perquè jo no podria viure sense menjar, però si s’acaba buscaria per la illa, encara que fos fruita).

–          Molta aigua (en la nevera també, perquè l’aigua es molt però que molt important per hidratar-se).

–          Mantes (perquè així no passem fred quan dormim o quan estem caminant perquè potser que faci molt de fred).

–          I per últim m’emportaria a la meva família (perquè jo no podria viure per res del mon sense ells i vull que ells vinguessin amb mi).

I per últim de tot a continuació os posaré un vídeo de un nen que diu que tres coses s’emportaria ell per si os interès el que diu. Fins la setmana que be. Adéu

 

Deixa un comentari