Monopoly!!!

Hola, com esteu avui, jo aquesta setmana també estic molt estressada perquè tinc molts d’exàmens i espero que vosaltres esteu tranquils i sense exàmens o nomes un però es que jo tinc 3 o 4.

Bueno aquesta setmana com sempre el nostre professor d’informàtica ens ha dit que féssim això “A l’entrada d’aquesta setmana has de parlar sobre el joc que més t’agrada. Pot ser un joc tradicional, un joc de taula o un joc de videoconsola o ordinador. Com sempre, pots acompanyar l’entrada d’alguna imatge o algun vídeo.”

Parlaré sobre un joc no es el que més m’agrada perquè no tinc cap joc que m’agradi molt, llavors he pensat aquest i est parlaré una mica sobre el Monopoly perquè m’agrada….

Monopoly

El Monopoly m’agrada perquè es interessant de jugar una estona amb companyia però a vegades a mi se’m fa una mica avorrit però jo m’en recordo que sempre jugàvem i ens ho passàvem molt be amb la família.

MonopolyMonopoly

L’objectiu del joc és aconseguir beneficis i finalment el monopoli del mercat, tenint totes les propietats immobles imaginàries que apareixen al joc. Els jugadors mouen les seves respectives fitxes per torns en sentit horari al voltant d’un tauler, basant-se en el llançament de daus, i cauen en caselles que representen propietats i que poden comprar d’un banc imaginari, o deixar que el banc les subastii en cas de no ser comprades. Si les propietats en les quals cauen ja tenen amos, els amos poden cobrar lloguers. Quan es té el monopoli (totes les caselles d’un color determinat) es pot construir edificis o hotels i augmentar així els lloguers que es cobren. Les cartes de sort i la possibilitat de comprar i vendre propietats entre jugadors augmenten l’emoció del joc.

800px-German_Monopoly_board_in_the_middle_of_a_game

A continuació os deixo una vídeo sobre el tràiler de la pel·lícula del Monopoly i fins la setmana que bé adéu!

Monopoly

Deixa un comentari