Els Simpson

Hola bona tarda, aquest cap de setmana he estat molt ocupada perquè tenia que estudiar i no vaig poder pujar ahir la entra d’aquesta setmana. Però Bueno lo important es que la faig. Que tal esteu avui? Jo una mica estressada amb els estudis, espero que vosaltres esteu be.

Aquesta setmana el nostre professor d’informàtica ens ha dit això que féssim per l’entrada “A l’entrada d’aquesta setmana has de parlar sobre la sèrie de dibuixos Els Simpson. Has d’explicar per què t’agraden o per què no t’agraden. Com sempre, pots acompanyar l’entrada d’alguna imatge o algun vídeo.”

Rolling Stones

A mi m’agraden molt la sèrie dels dibuixos Els Simpson, sempre m’han agradat i sempre que puc els miro i passo l’estona. M’agraden perquè apart de que sempre m’han agradat, també perquè són divertits i t’entreteneixes.

gifs animados

A mi el personatge que més m’agrada de la sèrie de dibuixos Els Simpson és el Homer: és el pare de família. Es podria definir com un personatge encantadorament estúpid. Per una banda, és un home indesitjable: egoista, barroer i viciós, amant del “menjar escombraries” i de la cervesa Duff. A més, té atacs d’agressivitat acostuma a sacsejar el seu propi fill i és molt gandul; com ell mateix afirma, “si alguna cosa és difícil, no val la pena intentar-ho”. És un pare irresponsable que, sempre escanya al seu fill Bart.

GTA SAN ANDREAS

A continuació os deixo un vídeo sobre la sèrie Els simpsons però va de quan va començar a quan es fan vells els pares i els fills creixen. Espero que os hagi agradat adeu, fins la pròxima.

Gifs Animados de Los Simpsons - Imagenes Animadas de Los Simpsons

Deixa un comentari